Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. ČSOB si staví vlastní tým copywriterů

Nedávná kampaň ČSOB Pojišťovny pro penzijní připojištění cílená na mladé s kreativním konceptem založeným na hashtagech vznikla in-house. Proto předvánoční inzerát ČSOB na Facebooku poptávající copywritery mohl budit pocit, že si skupina staví kreativní oddělení. Tisková mluvčí ČSOB Pavla Hávová to však vyvrací: „Obsazujeme pouze malý tým copywriterů v rámci oddělení marketingové komunikace. Jeho posláním bude zefektivnit proces přípravy klientské a servisní komunikace a promítnout do ní nové retailové hodnoty (radost, férovost a užitečnost). V rámci ATL i BTL reklamy nadále pracujeme s reklamními agenturami.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)