Zlatá pecka zveřejnila nominované práce. Nejvíce bodoval pražský Havas a Saatchi

Devitíčlenná porota pod vedením uměleckého fotografa Antonína Kratochvíla představila shortlist letošního, už 21. ročníku reklamní soutěže Prima Zlaté pecky, kterou vyhlašuje Asociace českých reklamních agentur. Celkem letos soutěžilo 168 prací, které přihlásilo 58 agentur a zadavatelů.

Výsledkem hlasování poroty je výběr padesáti finalistů. Ti nejlepší z nich získají dvacet hlavních cen a tři zvláštní ceny. Nejvíce nominací obdržely agentury Havas Worldwide Prague, Saatchi & Saatchi, Guideline, Loosers, Dark Side a Media One.

Stejně jako loni zabodovaly i vtipné a kreativní spoty od slovenských agentur Istropolitana Advertising, Made by Vaculik, Core 4, Respect APP nebo JANDL.

Letošní Pecka potvrdila podle organizátorů trend zvyšujícího se zájmu zadavatelů o on-line komunikaci, která pracuje aktivně zejména s mladšími cílovými skupinami a často je pro klienty i zajímavým lowcostovým řešením s kvalitním zásahem cílovky, kterou klasické nadlinky často zasahují nepřesně. Product placement organicky a kreativně začleněný do příběhu zaznamenává podle Štěpána Woldeho u zadavatelů stoupající oblibu jako efektivní komunikační prvek.

Slavnostní předávání cen proběhne ve čtvrtek 25. února 2016 v pražském klubu Lávka a bude jej opět moderovat reklamní matador Jakub Kohák. Letošní novinkou je propojení slavnostního večera s následnou projekcí Noci reklamožroutů, která by měla trvat až do rána.

Porotci letošního ročníku nejstarší české reklamní soutěže.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia