Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V hotelovém pokoji ji minibar nezajímá. Manažerka O2 TV jako první ladí televizní kanály

Prosím do kelímku, objednává si Anna Lenerová latté, přestože sedí v kavárně. Pro energickou manažerku O2 je káva s sebou signifikantní. Vysedávaní v kavárnách jí bere drahocenný čas a to, že chce pravidelnou porci kofeinu konzumovat z papírového obalu, zase svědčí o tom, že jí záleží hlavně na obsahu. Ostatně právě péči o obsah má jako člověk zodpovědný za akvizice nových kanálů pro O2 TV a sportovních práv pro O2 Sport v popisu své práce.

Její cesta na současnou pozici odstartovala ve firmě Zone Vision. „Nejdřív jsem psala programové tipy, spolupracovala se sportovními redakcemi a připravovala eventy pro kanály z našeho portfolia, třeba pro Eurosport,“ popisuje start své profesní kariéry v oboru. Nakonec se přes různé pozice propracovala až na PR manažerku. Za svůj profesní rozvoj vděčí zejména zakladatelce české pobočky ZV Aleně Blahovcové, která jí umožnila poznat zákulisí fungování trhu, vyjednávání, ale i taje marketingu.

Po letech pak přišel pro Lenerovou další pracovní impulz. Přišla nabídka od tehdejší Telefóniky (dnes O2), která už měla svou IPTV službu. „Hledali člověka, který by znal kanály, konkurenci i ceny na trhu,“ říká. Na nabídku stát se produktovou manažerkou IPTV televize nakonec kývla. Později přišla další výzva s kanálem O2 sport.

Reklama
Abovalve

Zatímco všechny dosavadní stanice, na jejichž startu se podílela, byly lokalizované české mutace, sportovní kanál O2 začínal od základů. „Mou prací je hlavně vyjednávat podmínky k jednotlivým vysílacím licencím. Složitá byla v tomto ohledu Premier League. V nabídce O2 Sport už byl Digisport, který na území ČR anglickou ligu vysílal. Museli jsme dostat výjimku od Britů, dohodnout se s Digisportem a vytvořit vlastní komentář, studio a zařadit soutěž do naší MD umbrelly,“ komentuje peripetie spjaté se ziskem licence k jedné z nejzajímavějších fotbalových soutěží.

Profesionálku v oboru nezapře Lenerová ani na cestách. „V hotelovém pokoji jako první nehledám minibar, ale zapínám televizi. Projíždím si jednotlivé kanály, sleduji jejich vizuální identitu a soustředím se i na obsah,“ říká. V soukromí ale televizní obsah konzumuje ve formě VOD.

Ačkoliv nijak netají, že je workoholik, v souvislosti s blížícími se Vánocemi má jasno: „Na svátky jsem máma na plný úvazek.“ S manželem a dvěma syny je slaví u stromu, který si u svého oblíbeného dřevorubce vybírají už na sklonku léta.

Anna Lenerová
head of content IPTV & O2 Sport, O2

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)