Pište jako copywriter

Zmínku o tom, že jako čtenář nemáte času nazbyt, jsme už v Knize týdne měli, a to poměrně nedávno. Totiž stejně jako Marty Neumeier uvádí svou knihu i český copywriter Otto Bohuš. A stejně jako The Brand Gap se své audiopodoby dočkala i Bohušova kniha Pište jako copywriter. Oba tituly kromě toho spojuje praktické zaměření a tomu podřízená stručnost.

Pište jako copywriter se však nesnaží definovat velký problém oboru ani hledat jeho řešení. Místo toho se soustřeďuje na sdělení třiatřiceti rad, jak co nejlépe napsat text podobný alespoň v základních rysech tomu od profesionálního copywritera. Pro „psavce“ nemusí kniha přinést mnoho nového, ti na pravidla, že za titulkem se čárka nepíše nebo že sloveso je kořením, které větu udělá mnohem čtivější, obvykle myslí. Provozovatelé a tvůrci menších webů v ní však mohou najít cenné postřehy pro texty na svých stránkách. Audioverze knihy umocňuje její efekt rychlého „čtení“ pro zaneprázdněné lidi. Ti, kteří ale raději vidí texty své i cizí před sebou, mohou zvolit e-book zdarma přímo na stránkách autora.

Za poskytnutí titulu děkujeme Audioteka.cz

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard