Zmínku o tom, že jako čtenář nemáte času nazbyt, jsme už v Knize týdne měli, a to poměrně nedávno. Totiž stejně jako Marty Neumeier uvádí svou knihu i český copywriter Otto Bohuš. A stejně jako The Brand Gap se své audiopodoby dočkala i Bohušova kniha Pište jako copywriter. Oba tituly kromě toho spojuje praktické zaměření a tomu podřízená stručnost.
Pište jako copywriter se však nesnaží definovat velký problém oboru ani hledat jeho řešení. Místo toho se soustřeďuje na sdělení třiatřiceti rad, jak co nejlépe napsat text podobný alespoň v základních rysech tomu od profesionálního copywritera. Pro „psavce“ nemusí kniha přinést mnoho nového, ti na pravidla, že za titulkem se čárka nepíše nebo že sloveso je kořením, které větu udělá mnohem čtivější, obvykle myslí. Provozovatelé a tvůrci menších webů v ní však mohou najít cenné postřehy pro texty na svých stránkách. Audioverze knihy umocňuje její efekt rychlého „čtení“ pro zaneprázdněné lidi. Ti, kteří ale raději vidí texty své i cizí před sebou, mohou zvolit e-book zdarma přímo na stránkách autora.
Za poskytnutí titulu děkujeme Audioteka.cz