Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pište jako copywriter

Zmínku o tom, že jako čtenář nemáte času nazbyt, jsme už v Knize týdne měli, a to poměrně nedávno. Totiž stejně jako Marty Neumeier uvádí svou knihu i český copywriter Otto Bohuš. A stejně jako The Brand Gap se své audiopodoby dočkala i Bohušova kniha Pište jako copywriter. Oba tituly kromě toho spojuje praktické zaměření a tomu podřízená stručnost.

Pište jako copywriter se však nesnaží definovat velký problém oboru ani hledat jeho řešení. Místo toho se soustřeďuje na sdělení třiatřiceti rad, jak co nejlépe napsat text podobný alespoň v základních rysech tomu od profesionálního copywritera. Pro „psavce“ nemusí kniha přinést mnoho nového, ti na pravidla, že za titulkem se čárka nepíše nebo že sloveso je kořením, které větu udělá mnohem čtivější, obvykle myslí. Provozovatelé a tvůrci menších webů v ní však mohou najít cenné postřehy pro texty na svých stránkách. Audioverze knihy umocňuje její efekt rychlého „čtení“ pro zaneprázdněné lidi. Ti, kteří ale raději vidí texty své i cizí před sebou, mohou zvolit e-book zdarma přímo na stránkách autora.

Za poskytnutí titulu děkujeme Audioteka.cz

Reklama
Know

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)