6. Mezi řetězci s magazínem už i Tesco

Obchodní řetězec Tesco bude mít od prosince svůj vlastní magazín, stejně jako konkurenční Albert nebo Billa. Nápad přivést titul do Česka vznikl v Polsku, kde se prý těší oblibě zákazníků, a je součástí plánovaného většího rozšíření Tesco magazínu do střední Evropy – před svátky se objeví také v Maďarsku a na Slovensku. Jeho tematické zaměření by mělo být širší než u konkurence, která se věnuje zejména vaření a potravinám. V plánu jsou rubriky o módě, zdraví a cestování. Obchodní model by měl být podobný tomu u magazínu Gusto od Billy – placený časopis se slevou pro zákazníky, kteří jsou držiteli karty Clubcard. Pro ty bude magazín dostupný za symbolickou jednu korunu.


Tesco Magazín se kromě vaření chce zaměřovat i na módu, cestování nebo zdraví.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa