Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Young & Rubicam mění pro FAB obaly, fotí Goran Tačevski

Měcholupský FAB je největším tuzemským výrobcem zámků a bezpečnostních kování. Vlastní ho švédská Assa Abloy, spotřebitelé jej však stále považují za tradiční českou značku, jejíž spontánní znalost dosahuje 92 procent a která se stala synonymem pro celou kategorii – cylindrické vložce se běžně říká „fabka“.

Marketing značky pod vedením manažerky Evy Zupančič se rozhodl ke změně dosavadního konzervativního produktového obalového designu na „moderní, atraktivní, ale osobnější“ se zaměřením nejen na produkt, ale i „emoce značky“.

Redesign měla na starosti agentura Young & Rubicam Praha, která už před dvěma lety pro FAB připravila sérii posterů s claimem „FAB chrání váš svět“.

Reklama
Know

Toto téma se objevuje i v designu nových obalů s portréty autentických zákazníků znač- ky a jejich „oblíbených maličkostí“.

Casting proběhl prostřednictvím nové facebookové stránky FAB. Pro první vlnu balení bylo Goranem Tačevským nafoceno šest lidí, Y&R chce během nadcházejících měsíců připravit celkem 70 nových obalů.


Na nových obalech výrobků značky FAB se objevují její reální zákazníci, jejichž nábor proběhl pomocí nově založené facebookové stránky. Pod dohledem Y&R fotil renomovaný fotograf Goran Tačevski.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)