Měcholupský FAB je největším tuzemským výrobcem zámků a bezpečnostních kování. Vlastní ho švédská Assa Abloy, spotřebitelé jej však stále považují za tradiční českou značku, jejíž spontánní znalost dosahuje 92 procent a která se stala synonymem pro celou kategorii – cylindrické vložce se běžně říká „fabka“.
Marketing značky pod vedením manažerky Evy Zupančič se rozhodl ke změně dosavadního konzervativního produktového obalového designu na „moderní, atraktivní, ale osobnější“ se zaměřením nejen na produkt, ale i „emoce značky“.
Redesign měla na starosti agentura Young & Rubicam Praha, která už před dvěma lety pro FAB připravila sérii posterů s claimem „FAB chrání váš svět“.
Toto téma se objevuje i v designu nových obalů s portréty autentických zákazníků znač- ky a jejich „oblíbených maličkostí“.
Casting proběhl prostřednictvím nové facebookové stránky FAB. Pro první vlnu balení bylo Goranem Tačevským nafoceno šest lidí, Y&R chce během nadcházejících měsíců připravit celkem 70 nových obalů.
Na nových obalech výrobků značky FAB se objevují její reální zákazníci, jejichž nábor proběhl pomocí nově založené facebookové stránky. Pod dohledem Y&R fotil renomovaný fotograf Goran Tačevski.