Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Klienti bank preferují internet a telefon

Jak banky nejčastěji kontaktují své klienty? Banky svým klientům nejčastěji volají. Konkrétně téměř dvě třetiny internetové populace (62 procent) tvrdí, že je banky telefonicky kontaktují alespoň někdy. Dotázaní by chtěli být přitom bankou kontaktováni především přes internet, ať už e-mailem nebo zprávou v internetové aplikaci (dohromady 40 procent). Čtvrtina (27 procent) internetové populace zase upřednostňuje telefonát, což více zmiňují ženy.

Přihlédneme-li k obrácenému směru komunikace, tedy k tomu, jak lidé kontaktují svou banku, respondenti z internetové populace nejčastěji navštěvují pobočku své banky osobně. Více než polovina (56 procent) dotázaných se dostaví na pobočku osobně alespoň někdy a mladší generace (15-29 let) navštěvuje svou banku ještě o něco častěji. Mezi další způsoby, jak dotázaní kontaktují svou banku, patří telefonický kontakt (alespoň někdy do své banky telefonuje 44 procent respondentů) a internetová aplikace (také využívá alespoň někdy 44 procent oslovených), kterou ve větší míře využívají muži.

Přibližně každý šestý z internetové populace byl v poslední době svou bankou rozčílen (17 procent). Pokud byli dotázaní rozčíleni, nejčastějšími důvody byly změny podmínek, stálé nabízení produktů, špatné jednání ze strany zaměstnanců, podání nesprávných informací či vynucení návštěvy pobočky.

Reklama
ČEZ

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)