Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Česká spořitelna si testuje spolupráci s youtubery

Aby Česká spořitelna lépe zacílila na mladší věkovou skupinu, rozhodla se při propagaci nové předplacené karty a mobilní aplikace Biip.cz otestovat spojení s českými youtubery (CzechCloud, Fallenka a Fimlar). „Jde o naši první zkušenost a spolupráce s nimi je poněkud živelná, nicméně se těšíme na výsledky,“ doplnila tisková mluvčí ČS Klára Pačesová. Předplacenou kartu pro děti a mladistvé nedávno uvedla na trh dceřiná společnost Mopet.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)