9. Česká spořitelna si testuje spolupráci s youtubery

Aby Česká spořitelna lépe zacílila na mladší věkovou skupinu, rozhodla se při propagaci nové předplacené karty a mobilní aplikace Biip.cz otestovat spojení s českými youtubery (CzechCloud, Fallenka a Fimlar). „Jde o naši první zkušenost a spolupráce s nimi je poněkud živelná, nicméně se těšíme na výsledky,“ doplnila tisková mluvčí ČS Klára Pačesová. Předplacenou kartu pro děti a mladistvé nedávno uvedla na trh dceřiná společnost Mopet.cz.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345