Klenotnictví ALO diamonds uvádí na český a slovenský trh novou značku ALOve, se kterou chce oslovit „širší skupinu obyvatel“. Nový brand bude nabízet šperky převážně v cenové kategorii do 30 tisíc korun ve vlastních buticích, kterých chce do konce příštího roku otevřít v České republice a na Slovensku celkem 14. Strategií nové značky je zpřístupnit šperky s drahokamy širšímu okruhu potenciálních zákazníků díky „jemnějšímu designu klenotů“. „Delší dobu jsme pozorovali kategorii cenově dostupnějších šperků a říkali si, že bychom na tento trh dokázali dodat výrobky s výrazně lepším designem i lepší kvalitou. Proto vznikla idea přijít s novou značkou,“ vysvětluje Alojz Ryšavý, majitel ALO diamonds. Design šperků v prodejnách nového typu má sledovat hlavně aktuální trendy, chybět ale nebude ani klasická kolekce. „Šperky, které přináší značka ALOve, jsou jemnější, vyráběné v menších sériích a mají jednoduchý, ale zajímavý design, vhodný pro mladé jak věkem, tak duší,“ dodává Ryšavý. Cílem značky ALOve je ke konci roku 2016 nabízet šperkové kolekce v šesti buticích v České republice, v osmi na Slovensku a minimálně v jednom v USA. Prodejny jsou zařizovány interiérem od českých a slovenských výrobců.
Prodejny „dostupnější“ značky ALOve chce jejich majitel vybavit interiéry od českých a slovenských výrobců.