Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. ALO diamonds uvádí „budgetovou“ ALOve

Klenotnictví ALO diamonds uvádí na český a slovenský trh novou značku ALOve, se kterou chce oslovit „širší skupinu obyvatel“. Nový brand bude nabízet šperky převážně v cenové kategorii do 30 tisíc korun ve vlastních buticích, kterých chce do konce příštího roku otevřít v České republice a na Slovensku celkem 14. Strategií nové značky je zpřístupnit šperky s drahokamy širšímu okruhu potenciálních zákazníků díky „jemnějšímu designu klenotů“. „Delší dobu jsme pozorovali kategorii cenově dostupnějších šperků a říkali si, že bychom na tento trh dokázali dodat výrobky s výrazně lepším designem i lepší kvalitou. Proto vznikla idea přijít s novou značkou,“ vysvětluje Alojz Ryšavý, majitel ALO diamonds. Design šperků v prodejnách nového typu má sledovat hlavně aktuální trendy, chybět ale nebude ani klasická kolekce. „Šperky, které přináší značka ALOve, jsou jemnější, vyráběné v menších sériích a mají jednoduchý, ale zajímavý design, vhodný pro mladé jak věkem, tak duší,“ dodává Ryšavý. Cílem značky ALOve je ke konci roku 2016 nabízet šperkové kolekce v šesti buticích v České republice, v osmi na Slovensku a minimálně v jednom v USA. Prodejny jsou zařizovány interiérem od českých a slovenských výrobců.


Prodejny „dostupnější“ značky ALOve chce jejich majitel vybavit interiéry od českých a slovenských výrobců.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)