Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. On-line Kosteleckých uzenin dělá Aqua Digital

Kostelecké uzeniny vypsaly na konci léta výběrové řízení na zajištění kompletní on-line komunikace značky. Tendru se zúčastnilo pět českých agentur, mezi nimi Yashica a Médea PR, se kterými značka spolupracuje dlouhodobě. Dalším účastníkem bylo Bistro Social. Vítězem se stala agentura Aqua Digital, která se od minulého roku stará Kosteleckým uzeninám o správu sociálních sítí. Díky úspěchu v tendru svoji kompetenci rozšířila i na další digitální kanály. „Ještě letos plánujeme spuštění instagramového profilu. V příštím roce se Kostelecké uzeniny chtějí zaměřit na kreativní kampaně, využití YouTube videí a foodblogerů,“ prozrazuje nejbližší úkoly agentury její account director Filip Huněk.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)