Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Kofila si na on-line vybrala Zaraguzu

Ve výběrovém řízení, kterým značka Kofila z koncernu Nestlé poptávala digitální strategii a komunikaci, zvítězila pražská pobočka slovenské agentury Zaraguza. „Oslovili jsme vybrané agentury, se kterými spolupracujeme nebo na které jsme dostali doporučení,“ upřesnila Andrea Brožová, manažerka Nestlé pro korporátní komunikaci. Tendru se kromě vítězné Zaraguzy zúčastnily ještě Dark Side a Newcast, sesterská agentura mediálky Zenith Optimedia z holdingu Publicis, specializovaná na digitální content. Spolupráce mezi Kofilou a Zaraguzou by podle uzavřené smlouvy měla trvat po celý příští rok, zadání poptávalo jeden konkrétní nápad, který bude možné dále rozpracovávat.


Loňským on-linovým aktivitám Kofily dominovala geolokační hra Čmajzni turban z dílny zlínské agentury Pria.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)