Metrostav těsně před otevřením tunelového komplexu vyrukoval s kampaní „Blanka není tunel“. Série vizuálů klade provokativní otázky jako „Stojí Blanka za ty peníze?“, „Proč jsme na Blanku čekali tak dlouho?“
a „Co přijde po Blance?“ Na sociálních sítích se však plakáty staly spíše terčem posměšných a rozhořčených komentářů. Šlo o dobrý nápad?
Kampaň má dvě vady. Tou první je slogan. Jestliže Blanka není tunel, co to tedy je? Z možných odpovědí jsou ne všechny lichotivé. Ty pozitivní nabízí web, který je koneckonců fajn, ale měl být vytvořen o několik let dřív.
A to je ta druhá vada.
Vladimír Bystrov, partner, Bison & Rose
Blance už nikdo nevěří ani slovo, takže jí nezbylo nic jiného než popřít vlastní identitu. Provokatérka!
Bohumila Petrášková, copywriter, Nydrle