Blanka není tunel?

Metrostav těsně před otevřením tunelového komplexu vyrukoval s kampaní „Blanka není tunel“. Série vizuálů klade provokativní otázky jako „Stojí Blanka za ty peníze?“, „Proč jsme na Blanku čekali tak dlouho?“
a „Co přijde po Blance?“ Na sociálních sítích se však plakáty staly spíše terčem posměšných a rozhořčených komentářů. Šlo o dobrý nápad?

Kampaň má dvě vady. Tou první je slogan. Jestliže Blanka není tunel, co to tedy je? Z možných odpovědí jsou ne všechny lichotivé. Ty pozitivní nabízí web, který je koneckonců fajn, ale měl být vytvořen o několik let dřív.
A to je ta druhá vada.

Vladimír Bystrov, partner, Bison & Rose

 

Blance už nikdo nevěří ani slovo, takže jí nezbylo nic jiného než popřít vlastní identitu. Provokatérka!

Bohumila Petrášková, copywriter, Nydrle

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk