Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Blanka není tunel?

Metrostav těsně před otevřením tunelového komplexu vyrukoval s kampaní „Blanka není tunel“. Série vizuálů klade provokativní otázky jako „Stojí Blanka za ty peníze?“, „Proč jsme na Blanku čekali tak dlouho?“
a „Co přijde po Blance?“ Na sociálních sítích se však plakáty staly spíše terčem posměšných a rozhořčených komentářů. Šlo o dobrý nápad?

Kampaň má dvě vady. Tou první je slogan. Jestliže Blanka není tunel, co to tedy je? Z možných odpovědí jsou ne všechny lichotivé. Ty pozitivní nabízí web, který je koneckonců fajn, ale měl být vytvořen o několik let dřív.
A to je ta druhá vada.

Vladimír Bystrov, partner, Bison & Rose

Reklama
Know

 

Blance už nikdo nevěří ani slovo, takže jí nezbylo nic jiného než popřít vlastní identitu. Provokatérka!

Bohumila Petrášková, copywriter, Nydrle

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)