Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

7. Sazka rozkládá fotky na šťastná čísla

Sazka spustila on-line kampaň zaměřenou na mladší cílovou skupinu, kterou připravila agentura Symbio. Základem kampaně na Sázímesportku.sazka.cz je algoritmus, který rozloží barevné spektrum každé fotky. K šesti nejčastějším barvám pak podle číselné hodnoty RGB (red-green-blue, jeden ze způsobů skládání barev) přiřadí odpovídající číslo. Kampaň je součástí podzimní vlny ATL komunikace Sportky s podtitulem Tisíce splněných snů.

Symbio připravilo kampaň cílící na „mladé hráče“.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)