7. Sazka rozkládá fotky na šťastná čísla

Sazka spustila on-line kampaň zaměřenou na mladší cílovou skupinu, kterou připravila agentura Symbio. Základem kampaně na Sázímesportku.sazka.cz je algoritmus, který rozloží barevné spektrum každé fotky. K šesti nejčastějším barvám pak podle číselné hodnoty RGB (red-green-blue, jeden ze způsobů skládání barev) přiřadí odpovídající číslo. Kampaň je součástí podzimní vlny ATL komunikace Sportky s podtitulem Tisíce splněných snů.

Symbio připravilo kampaň cílící na „mladé hráče“.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen