7. Sazka rozkládá fotky na šťastná čísla

Sazka spustila on-line kampaň zaměřenou na mladší cílovou skupinu, kterou připravila agentura Symbio. Základem kampaně na Sázímesportku.sazka.cz je algoritmus, který rozloží barevné spektrum každé fotky. K šesti nejčastějším barvám pak podle číselné hodnoty RGB (red-green-blue, jeden ze způsobů skládání barev) přiřadí odpovídající číslo. Kampaň je součástí podzimní vlny ATL komunikace Sportky s podtitulem Tisíce splněných snů.

Symbio připravilo kampaň cílící na „mladé hráče“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia