Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Nielsen a Nielsen Admosphere spojily data

Společnosti skupiny Nielsen v ČR spojily svá data v projektu BRAIN (Brand & Research & Advertising Insights by Nielsen). Nový nástroj má klientům pomoci sledovat data o prodejích, reklamách a znalosti značek a reklam na týdenní bázi a nabídnout další analytiku. Hodnotu reklamních investic z dat Nielsen Admosphere doplňuje rozsáhlý tracking, který do projektu přináší aktuální informace o znalosti značek a reklam. Datová fúze umožňuje analytickou nadstavbu, například rozvoj ukazatelů počítaných z dat či ekonometrické nástroje, které umožňují optimalizaci návratnosti reklamy z pohledu dosažených prodejních výsledků. „Naši klienti chtějí znát vliv výdajů na reklamu na znalost značky a její prodeje. Díky spolupráci s Nielsen Admosphere jsme schopni přinést na trh nástroj, který propojuje tyto tři klíčové ukazatele,“ uvádí David Vacl, commercial manager společnosti Nielsen.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)