Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Johnnie Walker celosvětově mění image

Herec Jude Law, závodník formule 1 Jenson Button nebo čínská herečka Čao Wej budou propagovat skotskou whisky. Jako tváře své nové celosvětové kampaně si je vybrala značka Johnnie Walker. Chce tak upozornit na nové motto „Joy Will Take You Further“ nahrazující dosavadní slogan „Keep Walking“. Cílem značky je šířit pozitivní náhled na život i na práci. „Můžeme si užívat každý krok vpřed, který uděláme s radostí, a čím víc radosti v něm najdeme, tím spíše dosáhneme cíle. To je naše přesvědčení, pro které máme důkazy,“ vyjádřil se globální ředitel značky Guy Escolme. Celebrity zmíněné v úvodu byly do kampaně vybrány, protože pohonem jejich úspěchu je radost. Kampaň konzultoval americký psycholog a přírodovědec Matt Killingsworth, zabývající se studiem lidského štěstí: „Studie ukazují, že šťastní lidé jsou produktivnější, kreativnější a lépe se s nimi spolupracuje. Jsou odolnější vůči problémům a oblíbenější ve svém okolí,“ komentoval své angažmá.



Tvářemi nové image Johnnieho Walkera jsou třeba Jude Law (nahoře) nebo Jenson Button (dole). Pohonem jejich úspěchu je prý radost, nejspíš z honoráře.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)