Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Státní reklamka?

Státní reklamní agentura, která realizuje všechny vládní komunikační zakázky, fungovala jistou dobu ve Velké Británii. Nyní plán na její založení ožil v resortu jistého českého ministerstva. Nemohu jinak než před podobným záměrem varovat. Zatímco konkurenční boj reklamních agentur zajišťuje alespoň nějaký nástroj k efektivitě výběru, státní reklamka bude obsazena lidmi, kteří vědí, jak se ve věcech vyznat – a budou tak činit pouze ku prospěchu těch, kteří je tam jmenovali. Tak například jistá všem známá mediální agentura pravidelně ve výběrových řízeních, kde rozhoduje cena, jako svoje fee uvádí 0,01 procenta. Podmínkám výběrka vyhoví a spoléhá na to, že až dojde na realizaci, stejně se v tom nikdo z úředníků nevyzná. Bez výběrových řízení budou podobné praktiky neodstranitelné. Je to nebezpečný nápad a jeho autoři by měli vědět, že v branži je obecně známo, kdo je jeho původcem.

Jakub Horák, producent

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)