Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rexona cílí na sportovce u Vltavy

Společnost Unilever zahájila reklamní kampaň na podporu prodejů antiperspirantů Rexona s technologií Motionsense, mikrokapslemi zabraňujícími pocení při sportovních aktivitách. Značka se kromě TV spotu zaměřila zejména na podporu produktu v rámci outdoorové kampaně. Komunikace je postavena na sděleních šitých na míru svému umístění. Například na cyklostezce ze Zbraslavi se sportovci mohou nechat vyhecovat slovy: „Dáš to až do Podolí? S Motionsense ti svěžest vydrží ještě déle.“ Kromě hypercubes umístěných na cyklistických, bruslařských a běžeckých stezkách podél Vltavy a Berounky nebo ve sportovním areálu Gutovka se tematicky laděná sdělení objevují i na polepech autobusů a balustrád v metru.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)