Reklama
Megaboard

Prodej potravin přes internet má potenciál

Tento týden zaměříme svou pozornost na nákupy zboží a služeb přes internet a kamenné obchody. Z průzkumu vyplynulo, že v kamenných obchodech on-line populace nakupuje potraviny, nealkoholické i alkoholické nápoje, kosmetiku a drogerii, obuv a oblečení. Na internetu se nejvíce kupují produkty spojené se zábavou (např. vstupenky), oblečení a obuv, spotřební elektronika. Dále služby operátorů, mobily či aplikace, jízdenky, letenky atd. Porovnáme-li jednotlivé prodejní kanály mezi sebou, tak internet hraje důležitou roli při nakupování produktů spojených s cestováním, zábavou, mobilem, počítači či spotřební elektronikou. Internet se zatím jen velmi málo používá v porovnání s kamennými obchody při nákupu potravin, nápojů a potřeb pro domácnost. Nicméně v těchto kategoriích se skrývá velký potenciál. První náznak růstu tu je, potraviny nyní nakoupilo on-line 11 % respondentů, v roce 2014 to bylo 9 %.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále