Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prodej potravin přes internet má potenciál

Tento týden zaměříme svou pozornost na nákupy zboží a služeb přes internet a kamenné obchody. Z průzkumu vyplynulo, že v kamenných obchodech on-line populace nakupuje potraviny, nealkoholické i alkoholické nápoje, kosmetiku a drogerii, obuv a oblečení. Na internetu se nejvíce kupují produkty spojené se zábavou (např. vstupenky), oblečení a obuv, spotřební elektronika. Dále služby operátorů, mobily či aplikace, jízdenky, letenky atd. Porovnáme-li jednotlivé prodejní kanály mezi sebou, tak internet hraje důležitou roli při nakupování produktů spojených s cestováním, zábavou, mobilem, počítači či spotřební elektronikou. Internet se zatím jen velmi málo používá v porovnání s kamennými obchody při nákupu potravin, nápojů a potřeb pro domácnost. Nicméně v těchto kategoriích se skrývá velký potenciál. První náznak růstu tu je, potraviny nyní nakoupilo on-line 11 % respondentů, v roce 2014 to bylo 9 %.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)