Plus chce 80 tisíc posluchačů

Osmnáct hodin premiérového programu denně nabídne od 2. listopadu stanice mluveného slova Český rozhlas Plus. Reprízy zařadí jen do nočního bloku od půlnoci do šesté ráno. Změna souvisí s rozšířením jejího vysílání na velmi krátkých vlnách.

Některé pořady bude Plus sdílet s Radiožurnálem, konkrétně hlavní polední a večerní zprávy. Jeden pořad vedle toho převezme úplně: večerní publicistiku Šedesát minut, která se vysílá od pondělí do pátku. Prime time od 6 do 18 hodin bude mít charakter proudového vysílání. Večer naopak dostanou prostor pořady o stopáži 20 až 25 minut, o víkendu 45 minut. Každý den před půlnocí zařadí Plus půlhodinové čtení z politicko-společenské literatury, například memoárů.

ČRo Plus při rozšíření svého pokrytí částečně využije kmitočty stanic Vltava, Dvojka a regionálního vysílání pro Prahu a Liberecký kraj. Zpočátku by mělo program zachytit asi 55 procent obyvatel. Ambicí ČRo je získat pro Plus 80 tisíc posluchačů denně, respektive až 150 tisíc týdně.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia