Reklama
Megaboard

Personálie

Petr Pochman, marketing and media consultant, Concept One

Agentura Concept One, zabývající se sport & entertainment marketingem, rozšířila manažerský tým. Na pozici marketing and media consultant přichází Petr Pochman. Naposledy působil v GroupM, kde zastával pozici MEC head of trading a měl na starosti vyjednávání s médii pro klienty MEC. Předtím v MEC vedl tým, který se staral o klienty jako např. Nestlé, Plzeňský Prazdroj, Coty nebo Visa. V Concept One bude mít na starosti především řízení projektů pro strategické klienty.

Lenka Křivancová, marketingová manažerka, Kuehne?+?Nagel

Švýcarská společnost Kuehne?+?Nagel oznámila jmenování nové marketingové manažerky pro Českou republiku Lenky Křivancové. Po studiu na Masarykově univerzitě sbírala své 15leté marketingové a PR zkušenosti u mezinárodních korporací v segmentech strojírenství, médií a investic. Křivancová bude v Kuehne+Nagel zodpovědná za B2B marketing a korporátní i produktovou komunikaci s důrazem na globální strategické projekty.

Tereza Prostřední, konzultantka

Zuzana Maňáková, projektová manažerka, RobertNemec.com

Nejnovějšími posilami agentury RobertNemec.com jsou konzultantka Tereza Prostřední a projektová manažerka Zuzana Maňáková. Tereza Prostřední pracovala původně v britské digitální agentuře Upstream. Díky své znalosti angličtiny pracuje zhruba z poloviny pro britského klienta agentury a časem se bude orientovat i na americké klienty RobertNemec.com. Kromě mateřské Mendelovy univerzity studovala na univerzitách ve Vídni a Madridu. Zuzana Maňáková přišla z mezinárodní firmy Dixons Carphone, kde měla na starosti tým pro direct sales pro Velkou Británii a Irsko. Její prací bylo kontrolovat, zlepšovat a zrychlovat stávající procesy v týmu. Bude řídit projekty pro klienty z oblasti FMCG, fashion a farmacie.

Eduard Piňos, strategic planner, Ogilvy

Eduard Piňos se stal novým strategic plannerem agentury Ogilvy. Bude mít na starosti především klienty IBM, a to v rámci regionu CEE, nebo T-Mobile. Své bohaté zkušenosti v oblasti marketingu a reklamy sbíral v posledních letech v agenturách Nydrle nebo Leo Burnett, kde řídil aktivity značky Samsung v sociálních médiích v ČR a na Slovensku. Za tento projekt získal jeho tým v roce 2013 stříbrnou Effie. Působil ale také na klientské straně, a to například v digitálním marketingu společnosti Telefónica O2 nebo v Googlu.

Lucie Gromusová, copywriter / idea maker

Karel Kříž, art director

Artiom Pituscan, art director, Triad Advertising

Společnost Triad Advertising hlásí nové kreativní posily. Jsou jimi Gromusová, Kříž a Pituscan. Na pozici copywriter a idea maker nastupuje Lucie Gromusová, která předtím pracovala jako copywriter a idea maker ve společnosti Zaraguza, pro klienty, jako jsou například Olympus, Maggi, Maybelline, Heineken, Axe nebo Jack Daniel’s. V Triadu se zařadila do týmu, který má na starosti značky Frisco, Veet, Vanish, Durex, Scholl a další.
Novým art directorem je Karel Kříž. Ten předtím pracoval ve firmě BlueGhost na pozici web designer. V Triadu bude pracovat na vizualizacích pro klienty Pilsner Urquell, Jihlavanka a Ikea. Další nový art director Artiom Pituscan pochází z Moldavska. Do Triadu jeho cesta vedla přes Media Factory a agenturu Zaraguza, kde se zabýval projekty pro značky Heineken, Jack Daniel’s, Škoda a Olympus. V Triadu se zapojil do týmu, který se stará o značky Plzeňského Prazdroje – Velkopopovický Kozel, Kingswood, Frisco a další.

Aleš Mohout, vedoucí týmu Economia Events, Economia

Tým Economia Events povede nově Aleš Mohout, který přichází ze společnosti Top vision, kde byl zodpovědný za organizaci odborných konferencí, marketingovou strategii, řízení produkčního týmu, mentoring a event management. V nové roli bude nyní zodpovědný za řízení aktivit v oblasti konferenčního byznysu. Cílem jeho a celého týmu Economia Events je rozvíjet strategii konferenčního byznysu a vyhledávat nové příležitosti i témata pro realizaci eventů v rámci obchodních aktivit Economie.

Honza Vedral, šéredaktor

Kay Buriánek, zástupce šéredaktora, Headliner

Novým šéfredaktorem digitálního hudebního časopisu Headliner určeného pro tablety a chytré telefony se stane Honza Vedral. „Dosavadní šéfredaktor Jaroslav Konáš zůstává v redakci na pozici otce zakladatele, čtenáři nepřijdou o jeho postřehy ani články,“ komentoval změny vydavatel Dany Stejskal z firmy Optio CZ.Vedral v časopise dosud působil jako editor. Kromě šestiletého angažmá v iDnes.cz a MF Dnes má za sebou Vedral editorskou pozici v časopisech Filter, Ultramix a psal také pro řadu dalších hudebních i nehudebních periodik. Od září bude mít Headliner také nového zástupce šéfredaktora, kterým se stane Kay Buriánek, známý nejen svou publicistickou činností, ale také z kapely Sunshine.

 

Informace o personálních změnách zasílejte na [email protected]

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále