Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pernod zkouší Paddyho

Zatímco spotřeba levnějšího domácího alkoholu stagnuje nebo klesá, roste konzumace importovaných destilátů. Zatím posledním dovozcem, který chce tohoto zájmu českých spotřebitelů využít, je společnost Jan Becher – Pernod Ricard, která s ohledem na to, že dvěma nejpopulárnějšími whiskey na českém trhu jsou irské Tullamore Dew a Jameson, své portfolio aktuálně obohatila o další irskou značku – Paddy. Na náš trh whiskey, která pochází ze stejné palírny jako třeba Jameson, v souladu s trendy uvádí rovnou i v ochucených verzích Devil’s Apple a Bee Sting. Český launch zatím doprovází jen PR podpora.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)