Pernod zkouší Paddyho

Zatímco spotřeba levnějšího domácího alkoholu stagnuje nebo klesá, roste konzumace importovaných destilátů. Zatím posledním dovozcem, který chce tohoto zájmu českých spotřebitelů využít, je společnost Jan Becher – Pernod Ricard, která s ohledem na to, že dvěma nejpopulárnějšími whiskey na českém trhu jsou irské Tullamore Dew a Jameson, své portfolio aktuálně obohatila o další irskou značku – Paddy. Na náš trh whiskey, která pochází ze stejné palírny jako třeba Jameson, v souladu s trendy uvádí rovnou i v ochucených verzích Devil’s Apple a Bee Sting. Český launch zatím doprovází jen PR podpora.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia