Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nová ČSOB: barvy, děti, emoce

Nové technologie, konkurence v podobě „mladých“ bank a změny v chování klientů (z 95 procent probíhají podle dat banky veškeré transakce mimo pobočky ČSOB) jsou podle Tomáše Jaroše, výkonného ředitele pro design a marketing, katalyzátorem transformace, která probíhá dovnitř i navenek skupinou ČSOB. Podle Jaroše používá 40 procent Američanů aplikace pro smartbanking. Česká populace má sice k tomuto číslu daleko, i tak ale počet stažení bankovních aplikací roste.

Benchmarkingem pro ČSOB jsou prý španělské banky BBVALaCasa. Změnu ČSOB shrnula pod tři klíčové hodnoty – radost, férovost a užitečnost. „ČSOB i nadále zůstává bankou s příběhem, stavíme na kvalitě a široké nabídce a dostupnosti služeb. Nyní bychom chtěli do našeho příběhu přidat více emocí,“ doplňuje Jaroš. Banka počínaje zářím upíná pozornost zejména k rodinám s dětmi, jimž chce svými novými produkty „zjednodušit život a vyřešit aktuální i dlouhodobé potřeby v oblasti financí“. Současně management banky zdůrazňuje potenciál pojišťovacích služeb, které se stále častěji s těmi bankovními překrývají. V příštím roce však patrně uvede na trhu vlastní značku bankovních produktů a služeb pro bonitnější klientelu.

Web a pobočky s novou image

Nejen nový vizuální styl, konzervativní a solidní bankovní modř doplněná o živou a hravou oranžovou, ale též nový obsah v podobě rad a tipů pro výběr nemovitosti či stanovení kapesného dětem doplnily aktualizovaný web ČSOB. Změny image se samozřejmě promítnou i do veškerých tištěných materiálů a designu i uspořádání poboček. Do konce roku se objeví podle Renaty Němcové Pixové, ředitelky marketingové komunikace ČSOB, jen několik málo pilotních poboček, ve kterých nebudou chybět dotykové displeje, nabídka kávy či dětský koutek.

Reklama
ČEZ

ČSOB fandí sportu a zoo

Zároveň posiluje ČSOB i marketingovou podporu zoo ve Dvoře Králové, kde se mimochodem natáčelo pro současnou kampaň, či např. v pardubickém hokejovém klubu Dynamo, pro který vydává obrandované platební a zároveň klubové karty s řadou bonusů. V jednání je podle Němcové Pixové spolupráce s dalšími čtyřmi sportovními kluby.


Televizní, outdoorová i tisková kampaň „nové čobky“ vznikala ve spolupráci s agenturou DDB. Více o kampani a nových produktech na mam.cz.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)