Reklama
Megaboard

Nejoblíbenější jsou školní potřeby se Spider-Manem

Před začátkem školního roku jsme se dotazovali lidí, kteří bydlí s dětmi školního věku (6-20 let), na podrobnosti nákupu školních potřeb. Čtvrtina internetové populace je nakupuje během prázdnin, desetina v září a pouze minimum je nakupuje ještě před prázdninami nebo v jinou roční dobu. Zatímco pro děti ve věku 6-10 let se častěji nakupuje tento sortiment během prázdnin, pro středoškoláky spíše až v září.

Nejoblíbenějším místem nákupu je supermarket (44 %) a kamenné papírnictví (43 %). V supermarketu tento sortiment nakupují více ženy, naopak muži spíše v papírnictví. Nákup školních potřeb na internetu není tak častý (v průměru 12 % nákupů), ale je oblíbenější u VŠ vzdělaných respondentů.

Necelá polovina dětí (44 %) má svou oblíbenou postavičku nebo značku a ty nejpopulárnější, které děti nosí na školních potřebách, jsou Spider-Man, Simpsonovi, Hello Kitty, Mimoni nebo Auta. Sportovní značky (Adidas, Nike) jsou zase oblíbenější u středoškoláků. Školní potřeby, na kterých děti tyto postavičky/značky s oblibou mají, jsou především batohy, penály, sáčky na přezuvky nebo desky na sešity.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Čechách. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci České republiky.

Více informací na www.ceskynarodnipanel.cz nebo [email protected]. Obdobný projekt funguje i na Slovensku.

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále