Značka Calvin Klein je známá kampaněmi vyvolávajícími rozruch. Nejnovější počin, propagující podzimní kolekci, není výjimkou. Běžným reklamním postupům této módní značky se však vymyká.
Reklamní agentura Mother New York vytvořila pro divizi Calvin Klein Jeans kampaň s názvem „Meet us“, kterou inspiroval sexting, tedy posílání zpráv a obrázků se sexuálním podtextem. Tento fenomén je populární zejména mezi teenagery. Snahou módní společnosti je zaujmout generaci ve věku 18 až 25 let.
Autoři kampaně tentokrát nevsadili na známé tváře, respektive těla celebrit. Na fotografiích pořízených Mariem Sorrentim pózují „anonymní“ modelové a modelky. Poprvé v historii CK Jeans se v kampani objevují i záběry dvojic stejného pohlaví.
Každý vizuál doplňují erotické rozhovory „podle skutečných událostí“, které napodobují komunikaci mladých lidí přes aplikace typu Snapchat a Tinder. Například „Trojka ještě nikomu neublížila“ nebo „Musím tvé spolubydlící koupit špunty do uší“.
Provokací k navázání dialogu
„Naše dosavadní kampaně sázely na silné vizuální provedení. Současná kampaň je pokusem o navázání dialogu prostřednictvím provokace,“ uvedla Melisa Goldie, výkonná ředitelka sekce marketingu společnosti Calvin Klein. „Chceme navázat emocionální spojení s dnešní generací, pro kterou jsou digitální kanály běžným způsobem navazování vztahů,“ dodala.
Tisková zpráva dokonce ambiciózně hovoří o „sociologickém experimentu přetaveném do módní kampaně“.
Kampaň je mezinárodní, objeví se celkem ve 27 zemích na obvyklých OOH nosičích a v televizi. Doplní ji marketingové aktivity na sociálních sítích a v aplikaci Tinder.
Podzimní kampaň Calvina Kleina inspirovala aplikace Tinder.