Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MOL spustil navigační kampaň značky PAP Oil

Ropný a plynárenský koncern MOL spustil outdoorovou kampaň na podporu své sítě čerpacích stanic PAP Oil. Komunikaci s hlavním claimem „Parádní kvalita i cena!“ a termínem konání až do konce února příštího roku připravila agentura Leo Burnett, média nakoupila Médea. Komunikační mix zahrnuje billboardy, navigace a mosty a v samém počátku kampaně i rozhlasové spoty. PAP Oil provozuje v Česku 125 čerpacích stanic.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)