Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Impuls stále milionový

Rádio je v Česku stále stabilní mediatyp, jehož týdenní zásah je 83,5 % (oproti minulému období pokles pouze o 0,5 %), denně si poslechne rádio 64 % populace ve věku od 12 do 79 let (nárůst o 0,1 %). O dvě minuty narostla také doba, kterou průměrný posluchač s rádiem stráví, aktuálně činí hodnota ATS relative 4:57:24. Vyplývá to z výstupu Radioprojektu za období od 1. ledna do 30. června 2015, který zpracovaly agentury MedianSTEM/MARK.

Jedinou stanicí, kterou denně poslouchá více než milion posluchačů, je stejně jako v posledním měřeném období Impuls společnosti Londa. Ani na dalších pozicích v žebříčku poslechovosti se mnoho nezměnilo. Zatímco v týdenním poslechu zaznamenala například Frekvence 1 nárůst o 51 tisíc posluchačů, denní poslechovost zůstala stabilnější.

Druhá je stále stanice Evropa 2 společnosti Lagarde`re, která mezikvartálně zaznamenala mírný pokles z 913 na 910 tisíc posluchačů denně. Evropu 2 může naopak těšit, že se jí daří na internetu. Je nejposlouchanější českou stanicí v internetovém prostředí, v němž si rádio pustí alespoň jednou týdně milion posluchačů.

Reklama
Know

Pozici třetí nejposlouchanější stanice v Česku obhájila Frekvence 1, která tak odskočila posluchačské jedničce Českého rozhlasu, stanici Radiožurnál. Zatímco v prvním čtvrtletí letošního roku poslouchalo Radiožurnál a Frekvenci 1 shodně 852 tisíc lidí, v novém měření je na tom stanice skupiny Lagarde`re lépe, ačkoliv obě rostly. Frekvenci 1 si denně poslechlo 882 tisíc lidí, Radiožurnál 862 tisíc. Z celoplošných stanic zaznamenala největší nárůst rádia mluveného slova. ČRo Plus se zvýšila meziročně denní poslechovost o 30 %, Rádiu Zet dokonce o necelých 50 %.

V regionech se největší oblibě těší opět Rádio Blaník, které poslouchá 591 tisíc lidí (mezikvartální nárůst o 2,2 %).

Ze zastoupení náleží největší podíl na trhu opět skupině Radiohouse (zastupující skupinu Lagarde`re či regionální Hitrádio FM a Blaník), která má 51,7 % (mezikvartální pokles o 0,4 %). Radio United Services (Impuls, Rádio Spin, síť Kiss) má 23,6% podíl a mezikvartálně tak narostlo o 0,5 %. Stanice ČRo pokrývají 22,9 % trhu (mezikvartální pokles o 0,2 %).

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)