Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Herečku na titulce šlo odlíčit

Brazilská agentura DM9DDB vytvořila pro kosmetickou značku Neutrogena netradiční produktovou reklamu. Jejím úkolem bylo demonstrovat účinnost nových odličovacích ubrousků v ženském týdeníku Caras. Místo klasických produktových vzorků se rozhodla oslovit spotřebitelky přímo prostřednictvím titulní strany. Na titulce brazilského týdeníku se objevila tvář výrazně nalíčené herečky Giovanny Ewbankové. Čtenářky mohly make-up jednoduše odstranit díky přibalenému ubrousku od Neutrogeny. Autoři kampaně uvedli, že se nejedná o speciální edici ubrousků, produkt bude v blízké budoucnosti volně dostupný. „Spotřebitelé se stali přímými účastníky naší kampaně. Mohli si produkt vyzkoušet a ohodnotit jeho výsledek,“ uvedl Drian Ferguson z DM9DDB pro brazilský portál AdNews.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)