Foster City, Kalifornie, USA
Plánování a nákup mediálního prostoru pro společnost Visa bude zajišťovat skupina Starcom Mediavest Group, spadající do agenturní sítě Publicis. Kontrakt má hodnotu 200 milionů dolarů, přičemž téměř polovinu rozpočtu pohltí severoamerický trh. SMG zvítězila v globálním tendru, ve Spojených státech ji podpoří agentura Social Code, která má na starosti digitální komunikaci. Visa tak po sedmi letech ukončuje spolupráci s mediálkou OMD Worldwide, která svůj post ve výběrovém řízení neobhájila.
Belfast, Severní Irsko
Organizace The Northern Ireland Tourist Board vyhlásila výběrové řízení na kreativní agenturu, jež bude spravovat rozpočet 14 milionů liber. Úkolem vítězné agentury bude návrh a příprava reklamních kampaní, včetně ATL i BTL komunikačních aktivit, a mediálního plánování a nákupu. NITB v minulosti spolupracovala například s reklamní agenturou AV Browne.