Reklama
Megaboard

GLÓBUS

Foster City, Kalifornie, USA

Plánování a nákup mediálního prostoru pro společnost Visa bude zajišťovat skupina Starcom Mediavest Group, spadající do agenturní sítě Publicis. Kontrakt má hodnotu 200 milionů dolarů, přičemž téměř polovinu rozpočtu pohltí severoamerický trh. SMG zvítězila v globálním tendru, ve Spojených státech ji podpoří agentura Social Code, která má na starosti digitální komunikaci. Visa tak po sedmi letech ukončuje spolupráci s mediálkou OMD Worldwide, která svůj post ve výběrovém řízení neobhájila.

Belfast, Severní Irsko

Organizace The Northern Ireland Tourist Board vyhlásila výběrové řízení na kreativní agenturu, jež bude spravovat rozpočet 14 milionů liber. Úkolem vítězné agentury bude návrh a příprava reklamních kampaní, včetně ATL i BTL komunikačních aktivit, a mediálního plánování a nákupu. NITB v minulosti spolupracovala například s reklamní agenturou AV Browne.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále