Reklama

Fornetti se mění na Minit

Franšízový řetězec obchodů s pekárenskými výrobky Fornetti se dočká na českém a slovenském trhu nové korporátní identity. Nově ponese jméno Minit. Česká a slovenská pobočka se osamostatnily od mateřské maďarské franšízy. „Po patnácti letech spolupráce s maďarskou masterfranšízovou firmou Fornetti jsme se rozhodli osamostatnit,“ říká Zoltán Ambrovics, jednatel Fornetti Bohemia, který společně se svým strýcem Františkem Ambrovicsem společnost před 15 lety založil. Zlidovělý výraz fornetti/fornettky, který se stal běžným názvem pro kategorii listového pečiva, nahradí společnost výrazem minitka. V Česku a na Slovensku tak zůstává největším rodinným řetězcem maloobchodních prodejen pekárenských výrobků a jedním z největších samostatných dodavatelů obchodních řetězců. Roční obrat obou společností činil v roce 2014 více než 27 milionů eur (více než 740 milionů korun). Dohromady funguje na obou zmiňovaných trzích 400 poboček (150 v České republice a 250 na Slovensku).

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka