Fornetti se mění na Minit

Franšízový řetězec obchodů s pekárenskými výrobky Fornetti se dočká na českém a slovenském trhu nové korporátní identity. Nově ponese jméno Minit. Česká a slovenská pobočka se osamostatnily od mateřské maďarské franšízy. „Po patnácti letech spolupráce s maďarskou masterfranšízovou firmou Fornetti jsme se rozhodli osamostatnit,“ říká Zoltán Ambrovics, jednatel Fornetti Bohemia, který společně se svým strýcem Františkem Ambrovicsem společnost před 15 lety založil. Zlidovělý výraz fornetti/fornettky, který se stal běžným názvem pro kategorii listového pečiva, nahradí společnost výrazem minitka. V Česku a na Slovensku tak zůstává největším rodinným řetězcem maloobchodních prodejen pekárenských výrobků a jedním z největších samostatných dodavatelů obchodních řetězců. Roční obrat obou společností činil v roce 2014 více než 27 milionů eur (více než 740 milionů korun). Dohromady funguje na obou zmiňovaných trzích 400 poboček (150 v České republice a 250 na Slovensku).

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia