Franšízový řetězec obchodů s pekárenskými výrobky Fornetti se dočká na českém a slovenském trhu nové korporátní identity. Nově ponese jméno Minit. Česká a slovenská pobočka se osamostatnily od mateřské maďarské franšízy. „Po patnácti letech spolupráce s maďarskou masterfranšízovou firmou Fornetti jsme se rozhodli osamostatnit,“ říká Zoltán Ambrovics, jednatel Fornetti Bohemia, který společně se svým strýcem Františkem Ambrovicsem společnost před 15 lety založil. Zlidovělý výraz fornetti/fornettky, který se stal běžným názvem pro kategorii listového pečiva, nahradí společnost výrazem minitka. V Česku a na Slovensku tak zůstává největším rodinným řetězcem maloobchodních prodejen pekárenských výrobků a jedním z největších samostatných dodavatelů obchodních řetězců. Roční obrat obou společností činil v roce 2014 více než 27 milionů eur (více než 740 milionů korun). Dohromady funguje na obou zmiňovaných trzích 400 poboček (150 v České republice a 250 na Slovensku).