České aerolinie spustily podzimní kampaň s claimem Jste připraveni na cestu? Kampaň se objeví na osmnácti trzích včetně českého, italského, španělského, francouzského nebo německého. Primárně má podpořit image společnosti a zároveň komunikovat speciální tarify do vybraných evropských destinací. Kampaň se objeví v on-line i off-line médiích, zhlédnout ji mohou například návštěvníci portálů Google, vybraných cestovních kanceláří a agentur, uživatelé webových stránek ČSFD nebo Úschovna, ale i čtenáři zpravodajského webu iDnes. Kampaň bude podpořena i reklamou na Facebooku. V Praze kampaň podpoří síť rollboardů a reklama na tramvajích, která bude doplněna o velkoformátový polep. Součástí mediamixu je i printová podpora v deníku Metro a advertorialy v lifestylových titulech. Copywriting i kreativní zpracování podzimní kampaně byly zrealizovány interně grafiky a marketingovým týmem ČSA.