Reklama
Megaboard

České potraviny dostaly logo

Ministerstvo zemědělství odhalilo nové logo pro české potraviny. Na obaly by si ho mohli umístit výrobci, kteří vyrábějí potraviny v Česku a z tuzemských surovin. Různá jiná zavádějící označení zakáže připravovaný zákon o potravinách. Upraveno by mělo být třeba používání motivů trikolory a českého lva.

Původně ministerstvo hledalo logo ve veřejné soutěži s odměnou 90 tisíc Kč. Ministrovi se ale žádný návrh nelíbil, nechal proto logo s vlajkou a jednoduchým nápisem vytvořit přímo úředníky svého resortu. „Nikdo nikomu nic neplatil,“ uvedl doslova Marian Jurečka (KDU-ČSL).

Zákon by měl platit od poloviny roku 2016, používání loga upřesní vyhláška. Názory na logo čtěte na straně 6.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále