Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Becher není pro teenagery

Společnost Jan Becher – Pernod Ricard realizovala osvětovou kampaň „Nezletilým nenalévám!“ Ve 2063 českých provozovnách, do kterých Pernod Ricard dodává některou ze značek svého alkoholového portfolia, upozorňoval na podávání alkoholu osobám mladším 18 let. „Cílem kampaně je podpořit vnímání prodeje alkoholu mladistvým jako problém, který by společnost neměla tolerovat. Zaměřuje se přímo na riziková místa, tedy na personál v barech a restauracích,“ říká Martin Pučalík, obchodní ředitel značky. „Jakožto výrobce lihovin cítíme potřebu podílet se na prevenci,“ dodal provozní ředitel Vladimír Darebník. V 15 letech pije alkohol pravidelně 33 % českých dívek a téměř polovina (44 %) chlapců. Nejčastěji je první opilost udávána ve věku 14 a 15 let a více než polovina českých dětí ochutná alkohol poprvé do věku 13 let.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)