Společnost Jan Becher – Pernod Ricard realizovala osvětovou kampaň „Nezletilým nenalévám!“ Ve 2063 českých provozovnách, do kterých Pernod Ricard dodává některou ze značek svého alkoholového portfolia, upozorňoval na podávání alkoholu osobám mladším 18 let. „Cílem kampaně je podpořit vnímání prodeje alkoholu mladistvým jako problém, který by společnost neměla tolerovat. Zaměřuje se přímo na riziková místa, tedy na personál v barech a restauracích,“ říká Martin Pučalík, obchodní ředitel značky. „Jakožto výrobce lihovin cítíme potřebu podílet se na prevenci,“ dodal provozní ředitel Vladimír Darebník. V 15 letech pije alkohol pravidelně 33 % českých dívek a téměř polovina (44 %) chlapců. Nejčastěji je první opilost udávána ve věku 14 a 15 let a více než polovina českých dětí ochutná alkohol poprvé do věku 13 let.