Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Barrandov změnil své zprávy

Televize Barrandov změnila podobu svého zpravodajství. Minulou sobotu si odbyla premiéru inovovaná relace Naše zprávy, která se představila v novém hávu. Sobotní vysílání společně moderovali Aleš Cibulka a herečka Pavlína Kafková. Ta mimo jiné ztvárňuje i ústřední postavu v seriálu Soudkyně Barbara. Od neděle se začali v moderování našich zpráv střídat tradiční moderátoři Denisa Jeřábková s Petrem Převrátilem, Kristýna FantováMirkem Vanutou či Petra Květová PšeničnáReném Hniličkou.

Zpravodajství se zaměří i na komplexnější témata. Jedním z nich má být například série dvanácti reportáží přímo z útrob Černobylské jaderné elektrárny, do kterých se vydal reportér Martin Hlaváček. Reportáže se stanou předlohou pro dokument, který na podzim odvysílá televizní stanice Barrandov Plus. Samotná sekce zpravodajství se navíc rozšiřuje o nový pořad Exploziv, vníž se má snoubit krimi s událostmi a zábavou. Zpravodajskou relací, které bude každý všední den patřit čas 18.55, budou provázet dvě nové moderátorské dvojice – Bára HlaváčkováKarlem DlabačemAnna HájkováŽanetou Muchovou.

Televizi narostl share

Skupina Barrandov rovněž oznámila, že její share 7,41 procent z minulého týdne byl vůbec nejvyšší za její šestiletou historii. Týdenní sledovanost kanálů TV Barrandov, Kino Barrandov a Barrandov Plus si oproti loňskému létu polepšila o 33 procenta a sledovanost během letních měsíců vzrostla z 5,6 procent na současnou hodnotu. Na celkovou úspěšnost skupiny měla vliv sledovanost hlavního kanálu TV Barrandov, která od konce června stále sílila a svým podílem v minulém týdnu 6,33 procenta dosáhla druhé nejvyšší týdenní hodnoty. Meziročně tak TV Barrandov v létě posílila o 12 procent. Průměrný podíl Našich zpráv se ještě před jejich inovací dostal na hranici 7,6 procenta, přičemž od startu letního schématu si celkově v týdenní sledovanosti zprávy polepšily více než o 90 procent. Seriál Soudkyně Barbara si průměrně drží podíl 11 procent.

Reklama
ČEZ


Zpravodajský tým televize Barrandov

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)