Adidas koupil Runtastic

Absatzwirtschaft

Mediální dům Axel Springer prodává nadpoloviční podíl fitness aplikace Runtastic skupině Adidas. Německá značka tím sleduje další posun k digitalizaci sportovních aktivit, Springer si prodejem zas výhodně naplnil kasu, hodnota transakce se údajně pohybuje na 220 mil. eur. Axel Springer koupil většinový podíl aplikaci v roce 2013 za 22 mil. eur. Runtastic registruje 140 milionů stažení a asi 70 mil. registrovaných uživatelů. Aplikace v současnosti vydělává na prémiových službách a prodeji k aplikaci patřícího softwaru, i když základní verze Runtasticu je stále k dispozici zdarma.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk