Mobilní operátor Vodafone nasazuje novou reklamní kampaň na podporu svého neomezeného rodinného tarifu Red+. Její spoty kreativně navazují na předešlé úspěšné reklamy s hercem Jiřím Vyorálkem, který tentokrát vyráží se čtyřčlennou rodinou na cyklistický výlet. Symbolem nové kampaně je červené čtyřkolo znázorňující nabídku neomezeného volání, SMS a sdílených dat pro čtyři členy rodiny. „Jízda na kole je nejrozšířenější český sport, kterému se přes léto věnuje většina rodin s dětmi,“ komentuje volbu kreativního konceptu Markéta Moreno, ředitelka značky a komunikace, s tím, že „cílem kampaně je ukázat, že s jediným tarifem Red+ si mohou bezstarostně užívat rodiče i děti bez rozdílu“. Režisérem spotů je opět Dan Růžička. Kampaň připravila agentura McCann Prague ve spolupráci s mediální agenturou MEC Czech. K vidění bude v televizi, na internetu, v tisku, prodejnách a na venkovních nosičích.