Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vodafone rozjíždí kampaň na Red+

Mobilní operátor Vodafone nasazuje novou reklamní kampaň na podporu svého neomezeného rodinného tarifu Red+. Její spoty kreativně navazují na předešlé úspěšné reklamy s hercem Jiřím Vyorálkem, který tentokrát vyráží se čtyřčlennou rodinou na cyklistický výlet. Symbolem nové kampaně je červené čtyřkolo znázorňující nabídku neomezeného volání, SMS a sdílených dat pro čtyři členy rodiny. „Jízda na kole je nejrozšířenější český sport, kterému se přes léto věnuje většina rodin s dětmi,“ komentuje volbu kreativního konceptu Markéta Moreno, ředitelka značky a komunikace, s tím, že „cílem kampaně je ukázat, že s jediným tarifem Red+ si mohou bezstarostně užívat rodiče i děti bez rozdílu“. Režisérem spotů je opět Dan Růžička. Kampaň připravila agentura McCann Prague ve spolupráci s mediální agenturou MEC Czech. K vidění bude v televizi, na internetu, v tisku, prodejnách a na venkovních nosičích.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)