Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ve spotech na krmivo Brit účinkují zaměstnanci a fanoušci značky

Společnost Brit, která vyrábí krmiva pro domácí mazlíčky, spustila dvacetivteřinové televizní spoty. Ty běží v červenci na Primě a České televizi a jsou vyvrcholením kampaně Happy Together. V její první fázi točili amatérská videa se svými zvířaty sami zaměstnanci firmy a následně i fanoušci značky. Televizní reklama je složena z nejlepších záběrů dvanácti nejkvalitnějších videí.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu