Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

TechData promuje originalitu

Tech Data Distribution distributor výpočetní a komunikační techniky, digitální spotřební elektroniky a softwaru, stojí za kampaní Nejlevnější spotřebák (www.nejlevnejsi-spotrebak.cz), která budí zdání startujícího diskontního e-shopu. V kampani distributor vysvětluje výhody využívání originálního spotřebního materiálu. Tématu se věnuje dlouhodobě, před třemi lety spustil edukační kampaň s hercem Josefem Poláškem. Tahákem letošní kampaně je tříměsíční promoakce „Obujte se do originálu“, v níž odměňuje nákupy originálního spotřebního materiálu originálním obutím značky Adidas. Soutěží se v celkovém obratu od července do září (absolutně, skokan roku, webař roku), měsíčních intervalech i obratu dosaženém u jednotlivých značek vendorů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)