Reklama
Megaboard

Potraviny on-line zkusila pětina lidí

Už 21 % lidí někdy zkusilo nakoupit potraviny přes internet a dalších 23 % se na to chystá. Pouhá 2 % lidí však takto nakupují pravidelně, vyplývá z výzkumu společnosti KPMG, který provedla výzkumná agentura Data Collect. Celých 48 % lidí se k nákupu on-line staví vyloženě odmítavě a jako největší překážky uvádí cenu za donášku a obavu o kvalitu potravin. Donášku využívají lidé z větších měst s vyšším příjmem a vzděláním. Nejvíce v kurzu jsou trvanlivé potraviny a nápoje, zatímco jen velmi zřídka se on-line nakupuje maso, pečivo a v minimu případů ryby.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále