Potraviny on-line zkusila pětina lidí

Už 21 % lidí někdy zkusilo nakoupit potraviny přes internet a dalších 23 % se na to chystá. Pouhá 2 % lidí však takto nakupují pravidelně, vyplývá z výzkumu společnosti KPMG, který provedla výzkumná agentura Data Collect. Celých 48 % lidí se k nákupu on-line staví vyloženě odmítavě a jako největší překážky uvádí cenu za donášku a obavu o kvalitu potravin. Donášku využívají lidé z větších měst s vyšším příjmem a vzděláním. Nejvíce v kurzu jsou trvanlivé potraviny a nápoje, zatímco jen velmi zřídka se on-line nakupuje maso, pečivo a v minimu případů ryby.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia