Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Potraviny on-line zkusila pětina lidí

Už 21 % lidí někdy zkusilo nakoupit potraviny přes internet a dalších 23 % se na to chystá. Pouhá 2 % lidí však takto nakupují pravidelně, vyplývá z výzkumu společnosti KPMG, který provedla výzkumná agentura Data Collect. Celých 48 % lidí se k nákupu on-line staví vyloženě odmítavě a jako největší překážky uvádí cenu za donášku a obavu o kvalitu potravin. Donášku využívají lidé z větších měst s vyšším příjmem a vzděláním. Nejvíce v kurzu jsou trvanlivé potraviny a nápoje, zatímco jen velmi zřídka se on-line nakupuje maso, pečivo a v minimu případů ryby.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)