Pomohou vizuály s jednorožcem změnit vnímání značky?

 

Zpochybňovat existenci jednorožce a sněžného muže mi připadá poněkud necitlivé. Ačkoliv jsem z Plzně a fandím Viktorce, ani po této kampani se můj emocionální vztah ke značce neprohloubil.

null

Jaroslav Mašek, art director, Kaspen/Jung von Matt

… až svým diamantovým perem dopíši tuto oslavnou ódu na nejkreativnější kampaň roku, vyrazím se svým zamilovaným transvestitou oslavovat na Heteropride Václava Klause. Jak jinak než s kostkou euromásla v kapse a koněm Převalského mezi stehny.

null

Tomáš Vápeník, creative group head, Saatchi & Saatchi

  

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II