Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Passion Communications finalistou Cresta Awards

Reklamní soutěž Cresta Awards, oceňující výjimečnou práci na poli reklamní a marketingové komunikace, zveřejnila shortlisty 23. ročníku. Do finále se kvalifikovalo 264 prací z 30 zemí, žebříček sestavilo přibližně 100 kreativců z celého světa. Nejúspěšnějšími agenturami jsou Impact BBDO DubaiMcCann Erickson New York, které získaly 18 shortlistů. V první pětce se umístily agentury Forsman & Bodenfors, Gothenburg (16 prací), Publicis Conseil, Paris (13 prací) a Heim, Berlin (11 prací). Mezi finalisty se ocitla i česká agentura Passion Communications, která získala shortlist v kategorii Craft Poster za práci Krok do jiného světa pro Foot Shop. Cresta Awards zahrnuje dvanáct soutěžních kategorií: TV/Cinema/Online Film, Integrated Campaigns, Press, Outdoor, Ambient Media, Direct Marketing, Radio, Design, Promotions & Incentives, Branded Entertainment, Crafts a Interactive. Přihlášky byly hodnoceny na základě dvou kritérií, originality nápadu a kvality jeho provedení.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)