Reklamní soutěž Cresta Awards, oceňující výjimečnou práci na poli reklamní a marketingové komunikace, zveřejnila shortlisty 23. ročníku. Do finále se kvalifikovalo 264 prací z 30 zemí, žebříček sestavilo přibližně 100 kreativců z celého světa. Nejúspěšnějšími agenturami jsou Impact BBDO Dubai a McCann Erickson New York, které získaly 18 shortlistů. V první pětce se umístily agentury Forsman & Bodenfors, Gothenburg (16 prací), Publicis Conseil, Paris (13 prací) a Heim, Berlin (11 prací). Mezi finalisty se ocitla i česká agentura Passion Communications, která získala shortlist v kategorii Craft Poster za práci Krok do jiného světa pro Foot Shop. Cresta Awards zahrnuje dvanáct soutěžních kategorií: TV/Cinema/Online Film, Integrated Campaigns, Press, Outdoor, Ambient Media, Direct Marketing, Radio, Design, Promotions & Incentives, Branded Entertainment, Crafts a Interactive. Přihlášky byly hodnoceny na základě dvou kritérií, originality nápadu a kvality jeho provedení.