Škofin
bodové hodnocení panelu expertů m&m
Pořadí Název kreativy Průměrná známka
1. Tullamore dew 7,5
2. Krušovice 6,7
3. Raiffeisenbank 5,2
4. Škofin 5,2
5. ING 4,6
6. Datart 4,5
7. Terran Synus 4,3
8. Porotherm 3,8
9. Festival Evolution 3,7
10. Vétoquinol Care 3,5
Festival Evolution
Terran Synus
Vétoquinol Care
ING
Datart
pořadí2
zadavatel reklamyPivovar Krušovice
produktsoutěž o lístky na MS LH
reklamní agenturaVCCP
mediální agenturaneuvedeno
pořadí3
zadavatel reklamyRaiffeisenbank
produktpodnikatelský úvěr
reklamní agenturaMcCann Prague
mediální agenturaZenithOptimedia
pořadí1
zadavatel reklamyRémy Cointreau
produktirská whisky Tullamore Dew
reklamní agenturaneuvedeno
mediální agenturaneuvedeno
vítěz měsíce
Na příkladu Tullamore Dew je vidět, že stačí dobrý produkt a irská autentičnost TV spotu, aby pak zabodoval i banner. Více informací netřeba.Pěkný text, hezké zpracování, ale nevím, proč bych měl chtít u whisky více informací…
Porotherm
„Hezky zopakujeme v headlinu to, co vidíme dole na obrázku?“ Za chvíli to budeme vysvětlovat i pod hvězdičkami, ne? Tereza Talichová, Havas, art director Vizuálně se mi líbí Evolution. Normálně reklamu nevnímám, ale tuhle si pamatuji. Jan Rybář, AmazeMedia Tenhle „ezo“ banner je úlet z jiný dimenze. Kuba Novák, StoryTRLS, creative directorDrží to pohromadě se zbytkem kampaně a komunikuje docela jasně produkt. Animací se dobře odlišuje od ostatních bank. Kuba Novák, StoryTRLS, creative director Král ze 4. cenové skupiny, Pro mě je ten koncept odpad, piva jdou dnes opačným směrem, Ale zpracované je to dobře, stejně jako spoty. Vladimír Michna, Zuno Bank, PR manažer