Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejlepší přítel při nákupech je notebook

Tento týden se podíváme na to, která elektronická zařízení využívají respondenti během nákupu. Notebook, stolní počítač a tablet jejich uživatelé nejvíce používají pro porovnání cen a vyhledávání. Chytrý telefon slouží jak ke sdílení informací s rodinou, přáteli, tak přes sociální sítě. Na notebooku i PC se všechno „dělá více“ než na ostatních zařízeních – během nákupu se více vyhledává, porovnává, platí i sdílí informace. Nicméně u sdílení informací je těmto zařízením velkým konkurentem smartphone (viz graf).

Muži více než ženy vyhledávají informace o produktech, kamenných provozovnách nebo porovnávají ceny na stolním počítači, tabletu a chytrém telefonu.

Ženy oproti mužům více hledají kamenné obchody nebo výhodné nabídky/slevy na notebooku. Stejné zařízení více používají i pro sdílení informací, zvlášť pro komunikaci přes sociální sítě k tomu častěji než muži přidávají i smartphone.

Reklama
MMcite

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)