Muži váhu příliš neřeší

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Jedním z témat, které se čas od času dotkne snad každého, je vlastní váha, resp. snaha o to, zhubnout. Jedním z výroků, ke kterému se respondenti v rámci Mindreaderu vyjadřují, je i tvrzení, že „Většinu času se snažím zhubnout“. K tomu se v rámci dotazovaného vzorku přiznává 29 % respondentů (spíše či rozhodně). Nesouhlas naopak vyjádřilo přes 40 % dotázaných. Po rozpadu podle pohlaví se nám potvrzuje, že svou váhu častěji řeší ženy. Mezi nimi s výrokem souhlasí 35 %, u mužů je to „jen“ 23 %. Mezinárodní srovnání potom odhaluje hned několik zajímavostí. Jednak Češi patří k národům, které vlastní váhu řeší spíše méně. Ukazuje se také, že navzdory zažitým předsudkům nevedou tento žebříček Američané. A to i přesto, že u nich svůj boj s váhou přiznává téměř polovina populace. Úplně na špici jsou ale možná trochu překvapivě Spojené arabské emiráty, Indie a Thajsko. Úplně na opačném konci je potom Francie.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345