Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Muži váhu příliš neřeší

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Jedním z témat, které se čas od času dotkne snad každého, je vlastní váha, resp. snaha o to, zhubnout. Jedním z výroků, ke kterému se respondenti v rámci Mindreaderu vyjadřují, je i tvrzení, že „Většinu času se snažím zhubnout“. K tomu se v rámci dotazovaného vzorku přiznává 29 % respondentů (spíše či rozhodně). Nesouhlas naopak vyjádřilo přes 40 % dotázaných. Po rozpadu podle pohlaví se nám potvrzuje, že svou váhu častěji řeší ženy. Mezi nimi s výrokem souhlasí 35 %, u mužů je to „jen“ 23 %. Mezinárodní srovnání potom odhaluje hned několik zajímavostí. Jednak Češi patří k národům, které vlastní váhu řeší spíše méně. Ukazuje se také, že navzdory zažitým předsudkům nevedou tento žebříček Američané. A to i přesto, že u nich svůj boj s váhou přiznává téměř polovina populace. Úplně na špici jsou ale možná trochu překvapivě Spojené arabské emiráty, Indie a Thajsko. Úplně na opačném konci je potom Francie.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)