Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MOL zavádí koncept Fresh Corner

Síť čerpacích stanic MOL, která na český trh vstoupila letos v květnu, otevřela první prodejnu Fresh Corner na čerpací stanici Vyškov na dálnici D1. Prodejna se sortimentem potravin je první ukázkou nové maloobchodní strategie firmy. Jejím cílem je rozšířit zákaznickou zkušenost na čerpací stanici. Koncept Fresh Corner nyní MOL zavádí kromě České republiky na sedmi dalších trzích v Evropě, u nás by do konce roku mělo fungovat devět poboček. Nabídka potravin je založena na výsledcích spotřebitelského výzkumu a na jednotlivých trzích respektuje lokální potřeby a chutě zákazníků. Do skupiny MOL patří stanice značek Lukoil, SlovnaftPap Oil. Příští týden přibude také značka Agip, a síť se tak rozroste na 316 stanic. Po akvizici plánuje společnost na českém trhu ponechat jen dvě značky – MOL a Pap Oil. Do konce roku by mělo být rebrandováno 80 stanic.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)