Klesá důvěra v potravináře

Důvěra spotřebitelů ve výrobce a zpracovatele potravin na 19 z 27 zkoumaných trhů klesá. Jen v Německu více než polovina obyvatel uvedla, že by potravinářský průmysl měl být daleko důrazněji zahrnut do výživové politiky dané země. Vyplývá tak z globálního Edelman Trust Barometru pro segment potravin v roce 2015. Nejvíce klesá důvěra spotřebitelů v Argentině, Singapuru, Nizozemsku, Hongkongu a Jižní Koreji, opačnou tendenci zaznamenal barometr jen ve Francii a Polsku. Segment zahrnuje kromě producentů potravin též oblast gastronomie.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard