Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Klesá důvěra v potravináře

Důvěra spotřebitelů ve výrobce a zpracovatele potravin na 19 z 27 zkoumaných trhů klesá. Jen v Německu více než polovina obyvatel uvedla, že by potravinářský průmysl měl být daleko důrazněji zahrnut do výživové politiky dané země. Vyplývá tak z globálního Edelman Trust Barometru pro segment potravin v roce 2015. Nejvíce klesá důvěra spotřebitelů v Argentině, Singapuru, Nizozemsku, Hongkongu a Jižní Koreji, opačnou tendenci zaznamenal barometr jen ve Francii a Polsku. Segment zahrnuje kromě producentů potravin též oblast gastronomie.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)