Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kde jsou ti dobří lidé na on-line? Je třeba začít od píky

O nesnadném náboru schopných on-line marketérů a digitálních account managerů uslyšíte jak ze strany agentur, tak firem. Lidé, kteří mají v on-linu přehled a zkušenosti, aby manažer či personalista pohledal. Často je potřeba začít od píky a zaškolit si juniory. Jak na to? Na jedné straně tu máme konference, na kterých se účastníci dozvědí o novinkách v oboru a poslechnou si zkušenosti ostatních. Zní to dobře. Kde je zádrhel? Klouže se příliš po povrchu. Do půlhodinových přednášek se všechno nevejde. Pošleme proto juniora na školení. Během jednoho dne se už najde čas na detailní vhled do problematiky i na individuální řešení. Nicméně i jeden den je málo pro získání dostatečných zkušeností a správných pracovních návyků. A chybí tak potřebná kontinuální zpětná vazba. Co dělat, když chcete své lidi skutečně pracovně posunout? Nezbývá než upustit od rychlých řešení a věnovat vzdělávání potřebný čas a kombinovat znalosti a zkušenosti s praxí. Kam tedy s juniory, pokud je chcete kvalitně vzdělat? Stejně jsme se ptali v Dobrém webu společně s Digitálními agenturami, sekcí při AKA. Řešením je dlouhodobější vzdělávací projekt, který zajistí účastníkům komplexní přehled v digitálním marketingu díky špičkovým odborníkům. A co víc, musí být propojený s praxí, což zajistí zpracovávání seminární práce na konkrétní reálnou firmu. Nesmí chybět ani přísné hodnocení, tak aby ho dokončili jen ti nejschopnější. A tak vznikla Akademie digitálního marketingu DigiAka. Na základě svých šestiletých zkušeností se vzděláváním on-line marketérů věřím, že DigiAka přivede na trh mnoho skvělých „lidí na on-line“. V červnu už přivedla první! Tříměsíční intenzivní studium zakončené těžkou zkouškou a obhajobou seminární práce absolvovalo 8 ze 14 studentů. Certifikát DigiAka je jasným poznávacím znamením schopných lidí na pozice on-line marketérů a digitálních account managerů.

 

Jeden den je málo pro získání dostatečných zkušeností a správných pracovních návyků.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)