Intersnack ubral na soli

Společnost Intersnack uvedla do maloobchodní sítě limitovanou edici Bohemia Chips z raných brambor. Kromě jemně solených budou k dostání také nesolené chipsy, které vznikly na základě přání zákazníků a jsou absolutní novinkou v sortimentu společnosti Intersnack. Edice chipsů bude v obchodech k dostání do vyprodání zásob. Novinka Intersnacku je podpořena TV spotem, klíčová je komunikace na sociálních sítích a on-line. Mediální mix doplní ochutnávky a komunikace v místě prodeje. Kreativní koncept a zpracování zajišťuje agentura McCann Praha, nákup médií agentura PHD a PR agentura Weber Shandwick.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard