Reklama
Megaboard

Inteligentní panely vyhodnocují reakce lidí

Brand republic

Agentura M&C Saatchi instalovala na autobusových zastávkách v Londýně inteligentní CLV. Na rozdíl od těch běžných je uvnitř zabudovaná kamera, která sleduje, jak cestující na inzerát z předem definovaných prvků reagují: zda jsou smutní, veselí, případně neprojevili vůbec žádnou emoci. Testovací reklamy mají agentuře pomocé s hledáním optimálního textu, uspořádáním fotografií a fontů pro inzertní vizuály. Nápady, které se podle reakcí kolemjdoucích osvědčí, agentura zopakuje při budoucích realizacích pro klienty.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále