Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Inteligentní panely vyhodnocují reakce lidí

Brand republic

Agentura M&C Saatchi instalovala na autobusových zastávkách v Londýně inteligentní CLV. Na rozdíl od těch běžných je uvnitř zabudovaná kamera, která sleduje, jak cestující na inzerát z předem definovaných prvků reagují: zda jsou smutní, veselí, případně neprojevili vůbec žádnou emoci. Testovací reklamy mají agentuře pomocé s hledáním optimálního textu, uspořádáním fotografií a fontů pro inzertní vizuály. Nápady, které se podle reakcí kolemjdoucích osvědčí, agentura zopakuje při budoucích realizacích pro klienty.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)