Holba a letní zážitky

Letní kampaň pivovaru Holba Mazáci Šeráci jedou do pivního ráje!, která má přispět k budování vztahu se zákazníkem, kombinuje ATL, BTL, digitální i WOM komunikační kanály. Jejím tvůrcem a organizátorem je agentura Loosers, která pivovaru poskytuje reklamní full service. Loosers kromě kreativy a in-house produkce projektu navrhli i mediální strategii. Kampaň kombinuje OOH kanály, on-trade, digitální nástroje, podporu šíření na sociálních sítích, rádiové spoty, rozhovory v lokálních rozhlasových médiích a digitální PR.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba