Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Haribo v srpnu rozjede letní roadshow

Známý výrobce cukrovinek, německá společnost Haribo, na začátku srpna zahájí svou letní roadshow s názvem „Šťavnaté léto“. Populární maskot v podobě zlatého medvěda tak projede více než padesát destinací v Česku. Půjde hlavně o atraktivní turistická místa, koupaliště, akvaparky a obchodní centra. Součástí eventů bude zábavní program a soutěž o ceny „Chyť si svého medvěda“. Rozdávat se budou cukrovinky Saft Gold- bären. Kampaň má totiž spotřebitelům zejména z řad dětí představit právě novou, šťavnatou variantu med- vídků. „Celá akce je kon- cipována do druhé poloviny prázdnin a bude podpořena rozhlasovou reklamou, kampaní na Facebooku, samplingem na vybraných místech a PR aktivitami,“ říká Rostislav Němec, jednatel společnosti Haribo.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)